جملات عاشقانه... .
***کلبه عشق***
عشق
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 8:28 :: نويسنده : محمدامین

هر شب که انتظارت را می برم به روز / شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز .
 

ثانیه ها می گذرند
، چشم به ساعت دوختم ، تو در یک قدمی من از من فرسنگ ها دوری ، کاش می توانستم گامی بردارم .
 


به لبخندی مرا از غم رها کن
/ مرا از بی کسی هایم جدا کن / اگر مردن سزای عاشقان است / برای مردنم هر شب دعا کن .
 

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم
/ عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند .
 

تا کجا باید سفر کرد تا کجا باید دوید / از کجا باید گذر کرد تا به قلب مهربان تو رسید ؟
 


تکیه گاه بودنم برای ماندن و بودن با تو
، برای لحظات دلدادگی ، برای لحظه ای تنها شدن با تو ! برای چشم دوختن همیشگی در چشمانت ، ثانیه ها آتش می زنند بر جسم و جانم .
 

عشق تو به تار و پود جانم بسته است
/ بی روی تو درهای جهانم بسته است .
 

وقتی دوتا دوست با هم صمیمی اند ، مرگ فقط یکی را داغدار می کند ولی جدایی هر دوتا رو !
 

خدا از بهترین ها فقط یه دونه خلق کرده
! دقت کردی که چقدر تنهایی ؟
 

شانه هایت را برای تکیه انتخاب کردم
، تو پناه منی در لحظه های بی قراریم ، در عبور بادهای خزان ، روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بار غصه ات با شوق شرکت می کنم .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 2254
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



کد موزیک می خوای؟